7 věcí, na které byste se měli zeptat personalisty ještě před pohovorem

Klasický scénář – našli jste na vyhledávači práce nebo kariérních stránkách oblíbené společnosti skvělé pracovní místo a rádi byste se přihlásili do výběrového řízení. Jen do toho! Je však potřeba být trochu obezřetní a myslet na to, že některé informace je dobré znát ještě před tím, než se oblečeme do společenského oděvu a přijdeme na osobní pohovor.

První kontakt

Pokud vás personalista dané společnosti shledá jako vhodného kandidáta, s největší pravděpodobností vám bude brzy volat a domlouvat si s vámi osobní schůzku přímo ve společnosti. Samozřejmě, že některé záležitosti, jako např. platové podmínky, je ideální řešit až osobně. a ne po telefonu. Napadá nás však pár věcí, na které bychom se bez okolků zeptali už při prvním kontaktu s potenciálním budoucím zaměstnavatelem.
Na co byste se určitě měli personalisty zeptat ještě před pohovorem?

  • Jaká je pracovní doba?
  • Kde je místo výkonu práce?
  • Jedná se o nově vytvořené pracovní místo nebo náhradu za kolegu, který odchází? Nebo je to snad náhrada za mateřskou nebo rodičovskou dovolenou?
  • Kdy by měl nový kolega ideálně nastoupit?
  • Je potřeba umět komunikovat v angličtině nebo jiném cizím jazyku? Pokud ano, na jaké úrovni?
  • Jak bude probíhat výběrové řízení? Kolik bude kol pohovorů a na co se připravit?
  • S kým se potkáme na pohovoru?


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup